Proceso económico-administrativo nas axencias de viaxes

Proceso económico-administrativo nas axencias de viaxes. A xestión económica-administrativa nas axencias de viaxes

Editorial:
Ideaspropias
EAN:
9788498391534
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9839-153-4
Páginas:
220
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
VTA SERVICIOS Y PRODUCTOS TURISTICOS


Os ingresos propios e habituais dunha axencia de viaxes poden provir dunha gran variedade de actividades, tales como a venda de billetes, a reserva de prazas en empresas de aloxamento, a venda de produtos de axencias por xunto, etc.

Entre as axencias existen dúas formas de contabilizar os ingresos, considerando como ingreso só o conxunto de comisións que percibe a axencia polos distintos servizos  prestados, ou incluíndo na cifra de ingresos o importe total do servizo, é dicir, o prezo de venda deste.

Este manual pretende,  de forma clara e sinxela, aproximar ao lector aos procesos económico-administrativos nas axencias de viaxes.

'Proceso Económico-Administrativo nas Axencias de Viaxes' é un dos módulos pertencente á cualificación profesional de 'Venda de Servizos e Produtos Turísticos', o cal forma parte da familia profesional de 'Hostalaría e Turismo' Esa cualificación recolle todos os seus contidos e obxectivos, seguindo as directrices marcadas polo Sistema Nacional de Cualificacións.

Otros libros del autor en Libreria Guareña

Materia en Libreria Guareña

  • Lei dos serviços públicos essenciais
    Titulo del libro
    Lei dos serviços públicos essenciais
    Abreu, Marcelino
    Nova causa
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,55 €

  • AQUI TODOS VENDEMOS
    Titulo del libro
    AQUI TODOS VENDEMOS
    AA.VV
    Kolima
    ¿Qué pasaría si nos pareciera algo tan gratificante que tuviéramos ganas de hacerlo, aunque no estuviéramo...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,00 €

  • IDEAS QUE PEGAN (N.E.)
    Titulo del libro
    IDEAS QUE PEGAN (N.E.)
    Nº 1
    HEATH, CHIP / HEATH, DAN
    Lid
    ¿Por qué algunas ideas sobreviven y otras mueren? Ideas que pegan te da las claves para comunicar de forma ef...
    No disponible

    21,95 €

  • Pensar estratégicamente
    Titulo del libro
    Pensar estratégicamente
    Xavier Gimbert
    Deusto
    Este libro afronta la complejidad del entorno empresarial actual estructurándolo, haciéndolo accesible y dese...
    No disponible

    19,95 €

  • SMALL DATA
    Titulo del libro
    SMALL DATA
    LINDSTROM, MARTIN
    Deusto
    En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú del comportamiento neurológico del consumidor Ma...
    No disponible

Ideaspropias en Libreria Guareña