Polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol

Polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol

Editorial:
Proa edicions
EAN:
9788475884974
Año de edición:
Materia
POLITICA
ISBN:
978-84-7588-497-4
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
(CAT).LA MIRADA

Jordi Pujol va arribar a la Presidéncia de la Generalitat convenÇut que Catalunya necessitava uns mitjans de comunicació propis potents per poder tirar endavant el procés de reconstrucció nacional després del franquisme. Les raons de Pujol per impulsar diaris, rádios i televisions públiques i privades i, sobretot, en catalá eren fonamentalment lingüístiques i culturals, peró també polítiques, económiques i de benestar social. Els mitjans eren clau tant per catalanitzar el país com per desenvolupar-lo i cohesionar-lo socialment. Ara que s'han complert els 30 anys de TV3 i Catalunya Rádio, i 15 de l'edició en catalá d'El Periódico, molts d'aquests mitjans formen part de manera natural de la nostra vida quotidiana, peró no existien el 1980, ni es poden explicar sense la determinació dels governs de Jordi Pujol. Aquest llibre analitza les polítiques de comunicació de la Generalitat entre 1980 i 2003, explicant els objectius perseguits i les estratégies aplicades, en un moment en qué es posa en qüestió bona part del sistema mediátic catalá, en especial el model dels mitjans de comunicació públics.

Materia en Libreria Guareña

  • PERSISTIM
    Titulo del libro
    PERSISTIM
    Aguilera, Gemma;Turull, Jordi
    Columna edicions
    Persistim és el relat trepidant d'uns mesos que ja han marcat la història de Catalunya, a través de la visiÃ...
    No disponible
  • Da Ditadura à Democracia
    Titulo del libro
    Da Ditadura à Democracia
    Sharp, Gene
    Tinta da china
    Da Ditadura à Democracia é um guia prático para a luta não violenta. Originalmente publicado em 1994, tem i...
    No disponible
  • Las crisis del capitalismo
    Titulo del libro
    Las crisis del capitalismo
    Marx, Karl
    Sequitur
    Las reflexiones de Marx sobre la tendencia inherente del capitalismo a  exacerbar las causas de su propia crisi...
    No disponible
  • HISTORIA DE BANDERA ROJA, 1968-1989
    Titulo del libro
    HISTORIA DE BANDERA ROJA, 1968-1989
    Meroño, Pere
    Gregal
    Bandera Roja es una flor política que emerge con los nuevos aires del Mayo francés. También con los debates,...
    No disponible

    20,00 €

  • Estado islámico
    Titulo del libro
    Estado islámico
    Martín, Javier
    La catarata
    Entender qué es, qué significa el Estado Islámico, obliga a desprenderse de equívocos y de mitos, el más i...
    No disponible

    13,00 €

Proa edicions en Libreria Guareña