Narracions mediátiques del catalanisme. De l'Estatut del 1979 al procés sobiranista

Narracions mediátiques del catalanisme. De l'Estatut del 1979 al procés sobiranista

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491164531
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-453-1
Páginas:
240
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Els mitjans de comunicació són dispositius narratius fonamentals per comprendre les representacions socials de la nació en l'esfera pública. Aquest llibre ens endinsa en l'estudi práctic i analític d'una temática d'actualitat com són les narratives mediátiques del catalanisme, i ho fa amb relació a dos processos histórics: l'Estatut d'Autonomia del 79 i, principalment, l'actual procés sobiranista. Es així que Cristina Perales aborda com és tractat el tema de l'autodeterminació en la premsa de l'Estat espanyol de la Transició; Carles Pont estudia la incidéncia del procés en els mitjans internacionals; Frederic Guerrero-Solé, la repercussió de les campanyes de les eleccions catalanes del 2012 i el 2015 i del 9-N del 2014 a Twitter; Joaquim Capdevila, Mariona Lladonosa, Teresa Serés i Mariona Visa estudien les representacions de la catalanitat en la publicitat comercial dels darrers set anys

Materia en Libreria Guareña

Uoc editorial en Libreria Guareña

  • Reclutamiento y selección 2.0.
    Titulo del libro
    Reclutamiento y selección 2.0.
    Rojas Aguado, Pedro
    Uoc editorial
    El propósito de esta obra es servir de guía a los profesionales de Recursos Humanos, Headhunters y responsabl...
    No disponible
  • DIPLOMACIA CORPORATIVA
    Titulo del libro
    DIPLOMACIA CORPORATIVA
    Manfredi Sanchez, Juan Luis
    Uoc editorial
    La diplomacia corporativa es el desarrollo instrumental de la estrategia de la empresa en su relación con los ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €

  • Planificación de la comunicación de eventos
    Titulo del libro
    Planificación de la comunicación de eventos
    Nº 682
    Sabater, Federico
    Uoc editorial
    ¿Cómo planificar la comunicación de eventos de todo tipo, desde pequeños actos a grandes festivales? ¿Cóm...
    No disponible
  • Psicoterapias humanistas
    Titulo del libro
    Psicoterapias humanistas
    Nº 702
    JORDI SEGURA BERNAL
    Uoc editorial
    En este libro se hace un recorrido por las psicoterapias humanistas que, en el extenso mapa de las psicoterapia...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    25,00 €

  • #DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0
    Titulo del libro
    #DIGITALK. Del márqueting directe a la comunicació 2.0
    Escalona, Núria
    Uoc editorial
    En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diáleg ...
    No disponible