Les multinacionals de l'entreteniment

Les multinacionals de l'entreteniment. Futbol, diplomacia, identitat i tecnologia

Nº:
267
Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491806851
Año de edición:
Materia
SOCIOLOGIA
ISBN:
978-84-9180-685-1
Páginas:
222
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
155
Alto:
235
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
Manuals

22,00 €

IVA incluido
Comprar

Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de lÆentreteniment» en lÆèpoca de la globalització és lÆobjecte dÆestudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacr.nic de les diferents teories amb què sÆha afrontat lÆanàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de lÆentreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals dÆaquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electr.nics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.

Otros libros del autor en Libreria Guareña

Materia en Libreria Guareña

  • Los mayores y el amor
    Titulo del libro
    Los mayores y el amor
    AA.VV
    Nau llibres
    Los autores, Pedro Sánchez Vera (Catedrático de Sociología de la Universidad de Murcia) y Marcos Bote Díaz ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    16,00 €

  • Imigrantes africanos moçambicanos
    Titulo del libro
    Imigrantes africanos moçambicanos
    Khan, Sheila
    EdiÇoes colibri
    O presente livro tem como objectivo a análise contextualizada das narrativas de vida e de identidade daqueles ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    11,77 €

  • EL GEN
    Titulo del libro
    EL GEN
    MUKHERJEE, SIDDHARTHA
    Debate
    Magnífico, necesario y absorbente, Siddhartha Mukherjee, ganador del Premio Pulitzer por El emperador de todos...
    No disponible

    24,90 €

  • SOCIOLOGIA DE UNA PROFESION
    Antiguo
    Titulo del libro
    SOCIOLOGIA DE UNA PROFESION
    ESTRUCH, JOAN / GUELL, ANTONI M.
    Edicions 62
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €

  • Espejo De La Produccion, El
    Titulo del libro
    Espejo De La Produccion, El
    Baudrillard, Jean
    Gedisa editorial
    «Un espectro recorre lo imaginario revolucionario: la fantasía de la producción, que alimenta por doquier un...
    No disponible

    14,90 €

Uoc editorial en Libreria Guareña

  • Com es valora una empresa?
    Titulo del libro
    Com es valora una empresa?
    Fitó Bertran, Angels
    Uoc editorial
    El model H2PAC resol propostes clau a partir d'ACTIVITATS. Aquesta forma d'aprenentatge parteix d'un REPTE: l'a...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    14,00 €

  • Cultura i subjectivitat
    Titulo del libro
    Cultura i subjectivitat
    Carbonell, Neus
    Uoc editorial
    Les nocions de cultura i subjectivitat han esdevingut imprescindibles en les humanitats. A partir de la noció ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    12,00 €

  • La metamorfosis del deporte
    Titulo del libro
    La metamorfosis del deporte
    Pujadas i Martí, Xavier
    Uoc editorial
    El fenómeno deportivo se ha convertido, durante las últimas décadas, en una de las claves para entender mejo...
    No disponible

    26,00 €

  • RELACIONES PÚBLICAS 2.0
    Titulo del libro
    RELACIONES PÚBLICAS 2.0
    Aced, Cristina
    Uoc editorial
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    21,00 €

  • Complejo Olimpia
    Titulo del libro
    Complejo Olimpia
    Martín, Andreu
    Uoc editorial
    Jaime Ortega es un alumno del IES de un barrio marginal del puerto de una ciudad cualquiera. Un chico superdota...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    15,00 €