(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

(G).(13).CAD.MATEMOLA 4.(GALICIA).(ED.INFANTIL)

Editorial:
Everest
EAN:
9788440312495
Año de edición:
ISBN:
978-84-403-1249-5
Encuadernación:
TAPA BLANDA O BOLSILLO
Idioma:
GALEGO
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MATEMOLA

7,50 €

IVA incluido

Este é o cuarto caderno dos seis que forman a colección "Matemola", dirixida aos alumnos de Educación Infantil; o seu obxectivo é establecer unha base sólida para o desenvolvemento do pensamento lóxico-matemático. Comeza este caderno coa presentación do número 6 para, deste xeito, continuar co traballo da serie numérica. Seguimos a propoñer actividades para avanzar na adquisición da noción de "cantidade" (relación cantidade-grafo, representación gráfica da cantidade...). Ademais, iniciamos o estudo dos ordinais, amosándolle ao alumnado outro aspecto do número que lle permite ordenar os obxectos dunha serie tendo en conta a posición. Así mesmo, para lle seguir axudando ao neno no proceso de adquisición da noción de cantidade, seguirán a traballarse os cuantificadores (mais que/ca, menos que/ca, igual), que permiten a construcción de igualdades numéricas entre o numéro de elementos de dous conxuntos. Introducimos tamén a suma a partir da representación gráfica do proceso secuencial, que supón unha modificación da cantidade inicial mediante a acción de "engadir". Este proceso consta de tres pasos: estado inicial, a acción ou a transformación, e o estado final ou resultado. Incorporamos novos atributos relativos á cor (morada, gris), ao tamaño  (grande, mediano, pequeno) e á medida (ancho-estreito; alto-baixo), mantendo as clasificacións e as seriacións, a partir de dous atributos, nas actividades de Lóxica. Preséntase e trabállase outra forma plana: o rectángulo, co fin de descubrir as propiedades desta figura xeométrica, que permitan a súa identificación en distintos contextos, así como a súa representación gráfica. Para seguir ampliando o coñecemento do neno verbo do espazo e mais dos  obxectos que o rodean, engadimos neste caderno conceptos espaciais novos (aberto-pechado; xunto-separado; arredor). En canto á medida do tempo, continuamos a traballar a partir de situacións do ritmo da vida  cotiá. Para rematar, presentamos un xogo para repasar, de xeito lúdico, os principais contidos matemáticos desenvolvidos ao longo deste caderno.

Everest en Libreria Guareña

  • Recuerda Pontevedra Interior
    Titulo del libro
    Recuerda Pontevedra Interior
    Alejandro G. Palamidessi;Karina Alonso;Rita del Río
    Everest
    Este nuevo libro "Pontevedra Interior" presenta las comarcas que tienen una identidad geográfica natural vincu...
    No disponible

    9,00 €

  • Intercambio de patas
    Titulo del libro
    Intercambio de patas
    Silvia Dubovoy
    Everest
    La zorra tiene las patas cortas y el alce largas ¿y si las cambiamos? ¿Qué pasará? ...
    No disponible

    1,25 €

  • (G).(04).LUA CHEA 5 ANOS (2O.TRIMESTRE) *EN GALEGO*
    Titulo del libro
    (G).(04).LUA CHEA 5 ANOS (2O.TRIMESTRE) *EN GALEGO*
    Ana María Díez Torío;Aurora Estébanez Estébanez;María del Carmen Calvo Rojo
    Everest
    ###################################################################### ########################################...
    No disponible

    25,00 €

  • Sonrisas y luces
    Titulo del libro
    Sonrisas y luces
    Martha Steinmeyer
    Everest
    Si quieres entretenerte y divertirte, además de demostrar a todo el mundo que eres un gran artista, CREA CON T...
    No disponible

    3,75 €

  • El patito feo
    Titulo del libro
    El patito feo
    AA.VV
    Everest
    El Patito Feo cuenta la historia de un patito que por ser distinto a los demás es rechazado por todos. Está d...
    No disponible

    2,50 €