CARALONIA, NEXT BRAND IN EUROPE

CARALONIA, NEXT BRAND IN EUROPE. UN EXERCICI DES DEL MARQUETING PER GUANYAR

Editorial:
Ara llibres
EAN:
9788415642350
Año de edición:
Materia
POLITICA
ISBN:
978-84-15642-35-0
Páginas:
314
Encuadernación:
RUSTICA
Idioma:
CATALAN
Ancho:
160
Alto:
233
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
VARIOS

Albert Castellón, l'home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de márqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perqué tenim un pla. "La teoria de posicionament de márqueting  és una disciplina extraordináriament necessária per encarar el futur de Catalunya."

Materia en Libreria Guareña

Ara llibres en Libreria Guareña

  • En carn i ossos
    Titulo del libro
    En carn i ossos
    Cadenes, Núria
    Ara llibres
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,95 €

  • Mai no és tard
    Titulo del libro
    Mai no és tard
    Cervera, Jordi
    Ara llibres
    Un triangle amorós entre l'Andreu, la Marta i la Dolors. El descobriment de l'homosexualitat per part de la Ma...
    No disponible

    15,00 €

  • Cuina! O barbàrie
    Titulo del libro
    Cuina! O barbàrie
    Nicolau i Rocabayera, Maria
    Ara llibres
    «Ens fa tanta mandra fer el sopar que amb la quantitat suficient de sucre seríem capaços de menjar-nos una c...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,90 €

  • L'ENZIM PRODIGIOS 2 - CAT
    Titulo del libro
    L'ENZIM PRODIGIOS 2 - CAT
    SIHNYA HIROMI
    Ara llibres
    Després de lÆèxit internacional de LÆenzim prodigiós, arriba la seva continuació amb noves explicacions, ...
    No disponible
  • Mare de Déu, quina escola!
    Titulo del libro
    Mare de Déu, quina escola!
    Portell, Raimon;Marquès, Salomó
    Ara llibres
    Raimón Portell (Barcelona, 1963) va estudiar filologia, va fer de mestre i es dedica a escriure. Ha col·labor...
    No disponible