AROMA DE MARCA

AROMA DE MARCA. Claus per crear una bona marca a través de casos práctics

Editorial:
Cossetania edicions
EAN:
9788490347812
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9034-781-2
Páginas:
152
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
155
Alto:
233
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
PRISMA

Mira al teu voltant. Estás rodejat de productes que, en un moment o altre, farás servir, i si no ho fas, tard o d'hora et transmetran emocions o et cridaran l'atenció. Ara, entre les mans, tens aquest llibre... I, si el tens, és perqué t'ha cridat l'atenció, i en aixó la  imatge, la publicitat i la comunicació hi han ajudat. Potser hi ha alguna cosa que l'ha fet diferent del que hi ha fins ara. Alguna cosa que ha fet que te'l miris. I és que la diferenciació és, sens dubte, la base de la bona publicitat, així com també la del fet que sigui Ãºnic. Aquest llibre vol ser un recull de tot aixó: t'ajudará a crear una (bona) marca i a difondre-la a partir d'históries reals o exemples  práctics que han funcionat i altres en qué l'autora ha treballat professionalment amb éxit.

Materia en Libreria Guareña

  • Implantar SCRUM amb éxit
    Titulo del libro
    Implantar SCRUM amb éxit
    Lluís Monte Galiano, Josep
    Uoc editorial
    El document que teniu entre les mans és ple de reflexions personals,producte del meu procés d'aprenentatge i ...
    No disponible
  • Comunicación e imagen corporativa
    Titulo del libro
    Comunicación e imagen corporativa
    AA.VV
    Uoc editorial
    La presente obra muestra el papel desarrollado por la marca y la comunicación corporativa en el contexto compe...
    No disponible
  • Te van a contratar y lo sabes
    Titulo del libro
    Te van a contratar y lo sabes
    Nº 35
    Pilar Llácer Centeno
    Almuzara editorial
    ¿Qué competencias hacían posible que unas personas encontraran más fácilmente trabajo que otras ¿Los idio...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,95 €

  • MANUAL DE ECONOMIA POLITICA
    Antiguo
    Titulo del libro
    MANUAL DE ECONOMIA POLITICA
    Nº 39
    NIKITIN, P.
    Ediciones akal
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €

  • Obvious Adams -- The Story of a Successful Businessman
     IBD
    Titulo del libro
    Obvious Adams -- The Story of a Successful Businessman
    Updegraff, Robert R.
    Ibd podiprint
    OBVIOUS ADAMS was first published as a short story in the Saturday Evening Post in April, 1916. Though it was t...
    DISPONIBLE (Entrega en 8-10 días)

    9,17 €

Cossetania edicions en Libreria Guareña